Magazynuj.pl
Koszyk(0,00 zł)

Faq

 Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
 

Czy zakupu mogę dokonać bez rejestracji / zakładania konta?

Tak. Zakupu w naszym sklepie można dokonać bez konieczności zakładania konta. Zamówienie można wysłać również na adres: zamowienia@magazynuj.pl.

 

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie możesz wybrać sposób płatności, który jest najbardziej odpowiedni dla Ciebie; szybkie elektroniczne płatności (Przelewy24), przelewy tradycyjny, przelew na podstawie faktury proforma, odroczona płatność, jak również płatność za pobraniem. 

 

Jaka spedycja dostarcza paczki?

W Magazynuj.pl zamówienia dostarczamy do Klientów za pomocą następujących firm kurierskich: DPD, DHL, JasFBG, PEKAES, GLS, FedeX, Raben oraz spedycji dedykowanej. Wybór przewoźnika zależy od gabarytu zamówienia oraz miejsca dostarczenia. 

 

Jak szybko realizowane są zamówienia?

Czas wysyłki zamówienia zależy od wybranego artykułu. Termin realizacji podany jest w karcie produktu. Należy pamiętać, aby doliczyć 1-3 dni robocze na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres.

 

Gdzie znajdują się dokumenty sprzedaży?

Dokumenty sprzedaży generowane są automatycznie i wysyłane są drogą elektroniczną na wskazany w zamówieniu adres e-mail. Na życzenie Klienta fakturę końcową możemy dostarczyć drogą pocztową. 

 

Co zrobić w przypadku uszkodzonej przesyłki?

Jeśli przy odbiorze przesyłki zauważysz uszkodzenie opakowania - poinformuj nas i nie odbieraj paczki. My zlecimy nową. W przypadku zauważania uszkodzenia paczki lub zawartości przesyłki po odbiorze konieczne będzie spisanie protokołu szkody z Kurierem dostarczającym. Wypełniony formularz wraz ze zdjęciami opakowania i produktu prześlij na adres zamowienia@magazynuj.pl.

 

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą sklepu Magazynuj.pl?

Infolinia (61 307 66 00 lub 535 401 000) naszego sklepu internetowego oraz czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00. W każdym momencie możesz zamówić połączenie dedykowane - oddzwonimy. Zapraszamy również do kontaktu mailowego kontakt@magazynuj.pl.

 

Co w sytuacji, kiedy produkt jest niedostępny? 

Kiedy przy produkcie zobaczysz informację dotyczącą chwilowego jego braku -skontaktuj się z nami. Postaramy się dla Ciebie przygotować propozycję wraz z szacowanym czasem realizacji. 

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Oczywiście. Część naszych produktów można odebrać osobiście. W tej sytuacji konieczne jest złożenie zamówienia oraz skontaktowanie się z nami w celu omówienia terminu, jak i adresu do odbioru zamówienia

 

Istnieje możliwość dostarczenia zamówienia na konkretny termin?

W standardzie paczki oraz przesyłki paletowe dostarczane są w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 - 18:00. Korzystając z usług spedycji zewnętrznej, nie mamy wpływu na dokładną godzinę czy dzień dostarczenia zamówienia. Możemy zorganizować wycenę indywidualną, która dopasuje termin dostawy do wskazanego w informacjach dodatkowych do zamówienia.

 

W jaki sposób logować się na konto w sklepie magazynuj.pl?

Na naszej stronie magazynuj.pl w prawym górnym rogu znajduje się:

* znaczek kłódki z napisem “REJESTRACJA”. Kliknij a nastąpi przekierowanie do założenia konta.

* znaczek plusa z napisem “LOGOWANIE”. Kliknij a nastąpi przekierowanie do logowania, jeśli posiadasz już konto.

 

Jakie informację mogę sprawdzić w swoim koncie?

Na swoim koncie po zalogowaniu możesz sprawdzić historię swoim zamówień oraz ich szczegóły.

 

Czy zamówienie mogę złożyć telefonicznie?

Oczywiście. Zamówienie można złożyć telefonicznie w godzinach 8:00 - 17:00.

Pozostałe drogi złożenia zamówienia: samodzielnie przez stronę magazynuj.pl, drogą mailową, na czacie znajdującym się na stronie.

 

Co w sytuacji błędu płatności?

Jeżeli wystąpił błąd płatności, skontaktuj się z nami. Zweryfikujemy, gdzie pojawił się błąd. Zaproponujemy Tobie również alternatywną opcję wykonania płatności. 

 

Czy mogę zapłacić za zamówienie kartą u kuriera?

Do każdego zlecenia odbioru paczki zaznaczamy prośbę, aby kurier miał przy sobie terminal. Finalnie posiadanie terminala płatniczego zależy od spedytora dostarczającego w Panstwa rejonie, jak również od wyboru spedycji.

 

Jak mogę uzyskać link do śledzenia przesyłki?

O wysyłce towaru poinformujemy Cię drogą mailową. Dostaniesz również wiadomość SMS od spedycji dostarczającej do Ciebie przesyłkę.

 

Czy możliwe jest otrzymanie proformy?

Oczywiście. Do każdego zamówienia przy zaznaczeniu “przelew standardowy” faktura pro-forma jest wystawiana automatycznie na wskazany przez składającego adres mailowy w zamówieniu. 

 

W jaki sposób zgłosić reklamację?

Powiadom nas o problemie, czy wadzie produktu. Taką reklamację zgłoś drogą mailową, powołując się na numer zamówienia lub faktury. Załącz zdjęcia wady, pozwolą one na przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.

 

Czego mogę oczekiwać zgłaszając reklamację?

Przy stwierdzonej fizycznej wadzie produktu możesz prosić o wymianę produktu na nowy, naprawę, jak również przedstawienie upustu na zakup.

 

Na jak okres przewidziana jest gwarancja i ile trwa jej rozpatrywanie?

Nasze produktu z podstawowej oferty objęte są gwarancją producenta, która opiewa na 2 lata. Reklamację staramy się rozpatrywać do 14 dni r.